...Dan tak mahu sesiapa pun dengar...
Friday, August 22, 2008
Saturday, August 16, 2008
pegi melake lagi?
~mata lebam tgh lepak2 kat kedainya
mata lebam: pegh, pening siot ngan order2 nie.. bile nak settel, cus nak cepat, stok mcm dah tinggal sket.. Argh!, rilek jap ar...
*kcik2, sedut2,fruhh (asap berkepul)
*dari jauh nampak couple pakai baju same kaler (ijau)
mata lebam: mcm aku kenal mamat n minah nie (aku ni rabun, x bape nampak kalau jauh/malam)
muke letih : alo bro!
mata lebam: cheh wa ingat sape la bdak pakai kaler ijau nie, wa dala tak bole tgk kale2 ijau
nie...
muke letih : haha, weh ko bole ganti aku tak besok g melake?
mata lebam: apehal?? kene pegi melake balik?
muke letih : tu arr pasal, Gan (bukan nama sebenar) call aku ckp esok awal2 pagi kene pegi melake lagi sbb boiler dorang tak boleh bukak..
mata lebam: hahaha, tu ar bagi lagi kat kontraktor2 murah yg takde technical knowledge, mcm gampang la dorang buat..
muke letih : pening pale wa beb, dah seminggu o/station kat sane baru balik bape jam ingat nak enjoy sekali kene pegi lagi...
mata lebam: haha sory beb, wa esok petang ade lab.. tokleh nak tolong lu, wa pun dah hampir flat nie..
* penat la weh keje camnie...
*bagi la gaji 4-5ribu ke sebulan, baru syok..
*keje mcm nak mampus, gaji ciput..
Thursday, August 7, 2008
Saturday, July 26, 2008
posto2
seaputku jln sgt laju
lajunya macam ulat bulu
ku baca2 dengan laju
belum pun aku baca habis
Friday, July 25, 2008
Kenapa lagu ini??
Ill be there as soon as I can
First there was the one who challenged
You could be my unintended
Ill be there as soon as I can
Ill be there as soon as I can
Before you
Thursday, July 24, 2008
Pakcik 01
pakcik pun try la bukak bisnes kecil2lan.. ala jual2 mcm kat uptown tuh.. buat2 part time sket.. walaupun yg sebenarnya pakcik da kesempitan masa.. ye la pagi kerja smpai petang, pastu terus g kelas mlm smpai 10pm, then sambung jaga kedai smpai 1am or 2am.. beginilah nasib nak idup.. takpe, kalau dulu2 bapak pakcik boleh besarkan anak2 die yg ramai nie dgn kudratnya sendiri, takkan pakcik tak boleh.. betul tak?
sesekali pakcik teringin nak balik kampung lihat anak2, cucu2 org2 kampung pakcik (sebab pakcik takde anak laie).. best kan suasana kampung yg indah permai.. tiada kesibukan kota, tiada asap2 berkepul-kepulan di sana sini.. kalau ade pun asap kepulan dari rokok pakcik jak.huhu..
hurm..
Saturday, July 12, 2008
Tuesday, July 8, 2008
Friday, July 4, 2008
bile??
weh kengkawan sume.. bile nak mencutikan diri dan mengkampingkan diri nie? da lama tak lepak2 pantai or sungai berBBQ nie.. jom ar merealesekan tensen masing2.. aku perlukan kedamaian dari kesibukan kota dah nie.. otak serabut.. jom arr plan g somewhere.. Pulau Perhentian amacam?? best woo org kate.. jom arr beb..

