Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, August 22, 2008

Hati

...Aku nak menjerit sekuat2 hati...
...Dan tak mahu sesiapa pun dengar...

Saturday, August 16, 2008

pegi melake lagi?

~mata lebam tgh lepak2 kat kedainya

mata lebam: pegh, pening siot ngan order2 nie.. bile nak settel, cus nak cepat, stok mcm dah tinggal sket.. Argh!, rilek jap ar...

*kcik2, sedut2,fruhh (asap berkepul)
*dari jauh nampak couple pakai baju same kaler (ijau)

mata lebam: mcm aku kenal mamat n minah nie (aku ni rabun, x bape nampak kalau jauh/malam)
muke letih : alo bro!
mata lebam: cheh wa ingat sape la bdak pakai kaler ijau nie, wa dala tak bole tgk kale2 ijau
nie...
muke letih : haha, weh ko bole ganti aku tak besok g melake?
mata lebam: apehal?? kene pegi melake balik?
muke letih : tu arr pasal, Gan (bukan nama sebenar) call aku ckp esok awal2 pagi kene pegi melake lagi sbb boiler dorang tak boleh bukak..
mata lebam: hahaha, tu ar bagi lagi kat kontraktor2 murah yg takde technical knowledge, mcm gampang la dorang buat..
muke letih : pening pale wa beb, dah seminggu o/station kat sane baru balik bape jam ingat nak enjoy sekali kene pegi lagi...
mata lebam: haha sory beb, wa esok petang ade lab.. tokleh nak tolong lu, wa pun dah hampir flat nie..

* penat la weh keje camnie...
*bagi la gaji 4-5ribu ke sebulan, baru syok..
*keje mcm nak mampus, gaji ciput..

Thursday, August 7, 2008

Huargh!!!!
ngantuk gile aku arini
pale pening2 lagi...
non-stop keje x dpt rehat..
matikudasai~

Friday, August 1, 2008

aku sgt sibuk!!!
adoi..
sowey la kalau aku x dpt nak
comment2 korunk arr~

Saturday, July 26, 2008

posto2


new post!
new post!
new post!
posto yg berbentuk lagu indah permai
-----------------------
seaput kesayangan ku
-----------------------
seaputku pulang dari kota
seaputku bawa sehelai nota
seaputku jln sgt laju
lajunya macam ulat bulu
sye sye sye, sye sye, sye sye...
seaput ku jalan pun berbunyi
dengan gayanya yang ayu
macam nak aje aku kayu..
nota diberi pada aku
ku baca2 dengan laju
belum pun aku baca habis
rupanya datang dari pakcik polis
ayark!!!
cinabeng engkau si seaputku
kenape engkau begini padaku
tidakkah ade nota yang romantis
sekali ko bagi saman polis..
chet...
*standard latu langgar had laju.. takyah la saman2..
bakpe ade kete laju kalau takbley bwk laju! #Yx%$!!

Friday, July 25, 2008

Kenapa lagu ini??

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one Ill always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one Ill always love
Ill be there as soon as I can
But Im busy mending broken pieces of the life I had before
First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you
You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one Ill always love
Ill be there as soon as I can
But Im busy mending broken pieces of the life I had before
Ill be there as soon as I can
But Im busy mending broken pieces of the life I had before
Before you

Thursday, July 24, 2008

Pakcik 01

Dalam kegawatan ekonomi skang nie, pening pakcik di buatnye.. Dengan kerja yg mcm tak penah abes ni lagi, kalau gaji hari makin hari naik tak abes2 sdap la jgak.. pakcik penat la beb..
pakcik pun try la bukak bisnes kecil2lan.. ala jual2 mcm kat uptown tuh.. buat2 part time sket.. walaupun yg sebenarnya pakcik da kesempitan masa.. ye la pagi kerja smpai petang, pastu terus g kelas mlm smpai 10pm, then sambung jaga kedai smpai 1am or 2am.. beginilah nasib nak idup.. takpe, kalau dulu2 bapak pakcik boleh besarkan anak2 die yg ramai nie dgn kudratnya sendiri, takkan pakcik tak boleh.. betul tak?
sesekali pakcik teringin nak balik kampung lihat anak2, cucu2 org2 kampung pakcik (sebab pakcik takde anak laie).. best kan suasana kampung yg indah permai.. tiada kesibukan kota, tiada asap2 berkepul-kepulan di sana sini.. kalau ade pun asap kepulan dari rokok pakcik jak.huhu..
hurm..

Saturday, July 12, 2008

giv me a rest!

i need a rest for a while
maybe a day
or maybe a week
tolong jgn serabutkan pale otak aku lg k..

Tuesday, July 8, 2008

~sePi~

Friday, July 4, 2008

bile??

weh kengkawan sume.. bile nak mencutikan diri dan mengkampingkan diri nie? da lama tak lepak2 pantai or sungai berBBQ nie.. jom ar merealesekan tensen masing2.. aku perlukan kedamaian dari kesibukan kota dah nie.. otak serabut.. jom arr plan g somewhere.. Pulau Perhentian amacam?? best woo org kate.. jom arr beb..