Bos wa menghilang 3-4 hari nie...
wa tatau die g mane..
wa dengar cerite pegi germany..
and tadi wa check email, pergh!! wa dpt warn dr die.. wowowo!!
Friday, October 17, 2008
korang ade keje kosong untuk aku tak??
Thursday, October 16, 2008
Buah ?!?!!
adela anak2 buah die yg cumel2 belake..
dia: nih tanya kat abg man nie.. die pandai, belaja sampai degree..
saya: eh, ape nie?
dia: ala budak2 tu punya keje sekolah tak siap2.. saya tengok pun saya tak paham..
saya: dik, mane soalanye meh biar abg tengok..
*berlari2 naik tangga rumah atas untuk mengambil bukunya
adik2: nie abg, saya punya sains..
adik1: saya punya matematik..
*aku membaca-membaca dan terus membaca... pening²
saya: err, ade buku teks tak?
*susah gak budak2 sekolah rendah nye soalan ek..
pemboleh ubah malar, pemboleh ubah tindakbalas, dan macam2 lagi..
~inilah buah belimbing ye! dan buah ini adalah buahan tempatan oke!..~
eja
eja steel s-t-e-e-l la, ape ko tulis s-t-e-l-l plak..
huhu, saya nya steel mmg lain sket kak.. *hehe
Tuesday, October 14, 2008
Saturday, October 11, 2008
Jadilah perokok yg bijak!!
sehari sebelum
*trut trut (ringtone hero's coming)
pemunya henpon: alo! yes monin.. ya Donald (*bukan nama sebenar)
pemanggil: ok, i called Zaid (*juga bukan nama sebenar) and
he said tomorrow we meet there 10.30 ok?
pemunya henpon: ok2.. no problem..
semalam
*trut trut (ringtone ayat2 cinta)
pemunya henpon: mesti Donald nie pagi2 bg mesej..
rangkaian isi mesej " i'm on da way.. we meet at rawang 10 o'clock, don't late"
dem!! semalam kata kat aku jam 10.30, tetibe pagi nie ckp jam 10 plak.. bg mesej plak da kul 9.20..
mane nye aku sempat nak sampai sane jam 10 nih..
aku sampai rawang 10.15.. nasib ar, bukan aku tak boleh dtg awal.. tapi janji kamu dimana??
eleh, aku sampai2 pun dorang tak start ape2 pun lagi.. atau dorang tak start sbb tunggu aku.. ah..
hurm.. ape lagi la yg korang nak... lama da siot projek nih..
takpela.. just for u my reg customer... i'll serve...
ok.. nvmnd.. forget about dat's..
yg nie lg best...
aku on da way balik shah alam, aku berhenti kat perhentian sg buloh sbb nak isik minyak..
gile!! memang gile!!
bodo kan org tua nie!!
kalau dah meletup bukan ko sorang jerk yg mampos.. aku2 skali kojol.. org2 sekitar lagi...
aku pun perokok jugak.. *eh bukan, seaput aku... eh seaput takbley isap rokok..
Thursday, October 9, 2008
which superhero i am??
aku curik dari suya... ekeke
Your results:
You are Green Lantern
| Hot-headed. You have strong will power and a good imagination. |
Click here to take the Superhero Personality Test
aku green lantern ek?
ekeke ijau..
mmg aku suke ijau pun..
tapi green lantern nie tak bape popular le..
mungkin aku pun tak bape popular kot..
ahaks!!
Monday, October 6, 2008
aDek beRadek..
..SeLaMaT HaRi RaYa AidILfItrI..
dari kiri:
Abg Amin (ekaputera) - Abg Aim - Abg Mail (belalang) - Aku (seaput) - Adik Jalot - Anak buah Udin
seronoknya dpt tiap2 taun raya kat kampung(umah mak bapak aku)
seronoknya dpt beraya dgn ahli keluarga aku yg ramai
seronoknya budak2 (anak2 buah aku) dpt duit raya byk2
seronoknya makan ketupat/lemang/lontong di pagi raya
semuanya seronok kan..
tapi
tak bestnye bile cuti dah abes
tak bestnye bile da kene masuk keje balik
tak bestnye bile masuk2 opis je keje dah bertimbun atas meja
tak bestnye................
*erk.. gambar kat atas tu pun gambar raya taun lepas. nampak sgt kantoi terang2 2007. ekeke.. gambar raya taun nie takde le.. apehal eh?


