Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, October 24, 2009

ExaM

Bloody damn exam paper is comin
bless me God
pray 4 me my friend
forgive me if i do wrong

Human Being~

Human is not perfect
if u not perfect, i also not perfect
if u do wrong, i also do wrong
manusia tidak boleh lari dari kesilapan
dari kesilapan itulah mereka akan belajar
belajar untuk tidak melakukannya lagi,
atau belajar untuk terus melakukannya lagi
mungkin kerana seronok dan menikmati kesalahan itu
melayani perasaan untuk terus melakukan kesalahan
walaupun mereka tahu itu adalah kesalahan..
perlukah aku menujukan ayat ini pada mereka?
siapakah mereka?
aku juga tak tahu siapa mereka..
kau juga tak tahu siapa mereka?
jadi, ayat ini ditujukan pada kita..
ya! kita! kau yg sedang baca blog ini,
dan aku yg pd waktu dan ketika ini sedang menaip keyboard.
dan aku tau bahawa kau sedang baca blog ini..
So, kalau kita rasa kita sudah tidak melakukan kesalahan lagi
bagus lah..
tapi bila tetiba kita rasa nak terfikir untuk melakukan kesalahan lagi,
cube2 lah elakkan,
dan kalau kita dah melakukan kesalahan lagi,
tidak baguslah tu namanya..

kau baca blog ini??
so ini blog memang untuk kau baca..
hahaha~


Saturday, October 17, 2009

marah!!!

Damn!

that the word suitable for this moment.

hey u!!
go to hell with ur bloddy ass hole.
i dun like u
i dun like ur attitude
i dun care what u wanna do
but dun busy body with my lifestyle
u r my mother ka?
u r my father ka?
bodo! aku benci ko
bodo! aku dah tak tahan dengan peragai ko!
biar la ape aku nak buat
ape pasal pulak ko nak menyebok urusan aku?
aku ade kacau periuk nasik ko ke?
aku ade sepak anak anjing yg ko bele ke?
bodo!
ape yg berlaku skang ni semua sebab ko bongok!!!!
semuanya tak masuk akal
biar aku mampos baru senang agaknya..
takde sape nak menyebok hal aku lagi
damn!!

Friday, October 16, 2009

rindu kamu..B

sayang..ni syg hapdate tanpa pengetahuan sayang tau..huhu..ade orang marah tak kalau syg hapdate nih?


2 minggu lagi nak exam kan?belaja tau..jangan malas2..kalau pass exam ni,syg banje makan kat PELITA lagi..hehehhee..

bezday sayang pun dah nak dekat kan..nak adiah ape?alaa...tak payah adiah la ye...kad pun bole kan?nanti syg buat kad dari manila kad..spesel punye untuk B..hehhe..

okla..jangan nakal2...gud luck for ur exam..tata titi tutu...

peluk cium dari AQ yang comel...NY..

Friday, October 2, 2009

Aku yg hina

Tuhan..
Aku insan yg lemah lagi hina, tiada berdaya melawan takdir-Mu
Tiba aku lelah dengan takdir dan dugaan-Mu,
Berilah aku nafas untuk teruskan kehidupan..
Hanya pada-Mu aku berserah..
Ameen..

adeh!!panas²