Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, February 28, 2011

korang tau tak?


Haloo2

Ahaha, lame gila blog aku nie tak disapu sepah2 sawang nye.. dem! baru nak sapu arini! =P

takpe, itu bukan tajuk utama entry kali ini, ade lagi tajuk yg lebih penting untuk korang2 sume tau!

korang tau tak???

oh sebelum itu

korang tau tak??

skang ni aku sangat addict ngan game nie!! argh!!! tulun!!!!
v
v
v
v
v
v



adoyai! dala sem nie ade 2 sabjek killer! huhu.. leh lak nak men2 game lak! lol!

lagi!

lagi!

yg sebenar2 nye yang korang tak tau

tu yang aku nak bagi tau tuh..

ahaha..

korang tak tau kan?

ok!

v
v
v
v
v
v


Jemputlah ke majlis kawen aku nanti yek!
16 april 2011
sape2 nak kad msg!
=)


aaar??
Tasik Biru?
yup2
aku akan hapdet..
dun wory..
ade kisah menarik n sgt menarik di sebalik next episodes!
cool~
(^^,)v

adeh!!panas²