Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, September 20, 2008

dats why i call it FIRE bege!!!

Lokasi : near Restoran Barra Sekysen 7 baru.
Masa: around jam 12pg
Suasana: beger fire sdg rancak d masak dan d jual (~sedaaaap)


Malam kian larut
Riuh kota masih terasa
Tiada erti kesepian malam seperti di desa

Dan si dia pulak kian rancak
Ramai lagi ramai manusia mendekatinya
Mengambil kesempatan sebelum subuh
Untuk sahur sebelum puasa

Bang! Bege Ayam FIRE 2!
Owaite… No problem bro..


Pemasak bege FIRE! kacak: Pergh! Tak boleh tutup nampaknya kita nie..
Assistantnya yg layan: Tu le pasal!! Makin mlm makin ramai org le plak.. uuu’’uuuuu

* jam jarum terus bergerak tanpa menunggu kucing hitam yg tido ditepi jalan ..
*tik tok tepat jam 4pg baru aku berkemas balik... huarghh... ngantuknye..

Yang penting masyuk...
Yeah!!
~aku nak balik tido...

6 comments:

Anonymous said...

Jangan balik dulu! Nak bege 1!, anta pi Sabah eh. hahaha

sEapUt "c@ said...

buleh2.. anta pakai pos laju.. 2 hari sampai.. huhu..

leya said...

yela tu.. sampai rambut... janggut.. misai terbakar.. kan.. bulu idung terbakartak.. hahahhaha..

^BeN!B3@R^ said...

uish..
de lg ke skang??
xperasan la plak...

sEapUt "c@ said...

itulah problemo yg aku hadapi skang..
sedih woo nak citer...
aku akan berusaha adekan semula..
nanti aku roger kamu yach BenI..

^BeN!B3@R^ said...

wokes..
inpom noo..
nak ajk budak 1umah p bli..
nyam33