Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 19, 2008

kenapa mesti

Tolong lah
keluarkan lah aku dari penjara ku sendiri
terperangkap
tak terluahkan
sesat di penjara yang sendiri ku binakan
sampai bila harus aku begini
aku masih tetap sepi bertemankan jejari besi
yg menghalang dari segala apapun
kini aku melayan perasaan
sbb aku tahu perasaan yg ada dlm diriku harus di mengerti
walau aku biasanya tak ambil peduli
kesian padamu wahai perasaan ku sendiri..
maafkan aku..
kerna aku hanyalah pencinta sepi..

3 comments:

@tune® said...

pecinta sepi??
layan sepi la.........
muahahaha
besh woooooo

^BeN!B3@R^ said...

aku pun nak jd pencinta sepi jgk..
huk3

sEapUt "c@ said...

atune:cite sepi itu akan menjadikan aku lagi sepi..

bear:jika dirimu tidak sepi, mengapa harus sepi? best benarkah sepi?