Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, September 13, 2009

sunday

when no more sunday in my life

apelah dengan kehidupan sebegini
kadang2 aku terasa cam sengal2 pun ade
ari2 yang mendatang tak terasakan pun ia berlalu
isnin kames ahad sabtu
hadoi la.. kadang2 terase penat gak keje then wat part time blaja nih
pagi2 gi keje, petang2 kang dah rushing2 nak g klas plak
sampai la malam jam 10~11
penat weh..
tambahan lagi ade plak keje2 yang terpaksa di bawak balik umah
kene siapkan, isnin ade perodua audit untuk kintarome ngan spot/robot welding area
mampuih la aku..
tambahan lagi, hari ini iaitu ahad, aku ade kelas ganti 9~1ptg dan 2~5ptg.. what the hek!!
lu pikir hari ahad boleh lepak2 dok umah tengok katun dari pagi sampai petang canel 9 sambil makan jajan kah?
tak bole meh..
thats what we call when no meaning of the day named SUNDAY!..
nak kate mcm org gile pun tak jugak
org gile tu lagi best bleh lepak2 takkyah gi keje gi belajau
cukup masa syahid pastu masuk syurga..
mahukah jadik org gila??
hahaha~ kepala otak ku sudah bengong...

ade sape2 rasa nak berbuka pose ngan aku ptg nih?
jum la aku banje.. =p

1 comment:

jamal said...

jom bukak posa! tapi sini, sabah bukak awal. taknak ar.