Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 18, 2009

KehidupaN

habuk!

ya! ini blog sgt berhabuk
sgt bersawang2 dengan sawang2an yg ntah dari mane dtg nye
tu ar
da lama sangat rasanya tak bersihkan sawang2 di blog ku nie
aduh..
saat2 busy study sudah pun menghilang
exam dah habes
project, asignment, presentation sume dah setel
pheuw!

tapi, ade satu bende yg tak akan habes
keje!
ya! keje aku nih!
hari2 kerje mcm nak mati pun bukan boleh habes bang oi...
hahaha..
KPI oh KPI..
tiap2 bulan pun kene submit
'ur kpi ardy ok ka?'
'how ur kpi?'
'sory bos, not ready yet la'
hahaha, ntah bile nak readynye aku pun talak tau lo..

skang hidupku sudah berubah
dari semalam yg lain arini yg lain
mestilah lain
semalam 17/11 arini 18/11
hahaha
bukan itu maksud aku
skang nie, bulan sebelas nie, aku kene keje malam
adeh!!
terpaksa lah aku menukar cara kehidupan utk sebulan
malam berjaga, siang menidur
opss bukan meniduri oke!!
hurm..
pening siot kepala bile tido siang
sungguh tak biasa aku..

KPI oh KPI.. adus boring siot bile pk pasal KPI yg nak kene submit neh..
khamis neh aku kene present ke kat saujana?
dah tu, sape nak standby kat p2 mlm tuh?
ko pk la sendiri...

3 comments:

@tune® said...

smoga sakses ya...

chucky said...

sian kau man
keje teruk
x pe,janji gaji masyukkkkkkk

sEapUt "c@ said...

caki: kumpul duit byk2 pun nak wat pe tah.. aku pun tataw.. hahaha...

atune: thanks ma fwend atune >:D<