Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, December 10, 2009

bila kekasiih merajuk.

Bila kekasih mula merajuk
Bagaimanakah dapat ku pujuk
Hebatnya cinta banyak dugaannya
Kau tak percaya yang aku setia
Bukan niatku bermesra dengannya
Kerna ianya teman lama..

Bila kekasih mula berpaling
Tak perlu lagi bertentang mata
Ucapan sekian lama untuknya
Dapat menunduk setiap bicara
Kerna cintaku hanya untukmu
Hanya untukmu

Jangan dipertaruhkan cinta dan perasaan
Sehingga hatimu terluka
Padaku kaulah insan
Senyumanmu penawar jiwa

Kekasihku... Lupakanlah...
Usah biarkan aku sengsara..


p/s : my dear ku yang bucuk..please..don't do like this again..it's only joke..
my dear..aku x reti pujuk kamu..aku xboleh tengok kamu bersedih.. aku xboleh tengok kamu merajuk begini..aku susah hati bile situasi ini terjadi..please sayang..tengok..sampai sekarang pun aku belum mampu lelapkan mata..kerana kamu yang sedang merajuk di sinun..sayang..agak2..dalam sehari bape kali sayang kene majuk ek?ade kuota untuk majuk ek?huhu..syuhhhhhh...dah2...jangan majuk2 lagi ye..jgn cakap bukan2 lagi..dah2...mari aku dodoikan kamu yer..mau?mau la ye...sayang kamu..

No comments: