Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, May 27, 2008

Siput masih berjalan lambat

Lama da aku tak update blog aku
sebab aku tak tau nak tulis ape..
kehabisan idea. tu je yg bermain di kepala otak aku skang nie..

last week aku anta sume drawing aku, phew... nasib bek tiada lagi perkataan yg tak enak didengari keluar dari mulut beliau.
aku dah letih nak mengedit2..

last sunday, En Luqman Hakim telah selamat di ijab kabul kan bersama isteri nya Suriani. aku, amin,
arief, pejal, syafik dan kengkawan lain telah menghadiri majlis perkahwinan beliau. semuga di cucuri rahmat dan jodoh berkekalan hingga ke anak cucu.. ameen
Aku di office mcm org mengong sbb blur2 dgn keje yg aku nak buat.. tak tau kenapa malas sgt.. aku dah boring ke kerje kat sini? environment kat sini tak menarik ker? atau kerja2 kat sini mcm dah biasa sgt bagi aku menyebabkan aku malas nak buat? owh... aku pening...
@checklist CWPump 29/5
@checklist CO2 Gas Turbine 15/6
@Waterpump n the Motor ~ dun know when..
@Rachet pump ~ dun know when...
@condensate pump 4/6 going down to Panglima Power at Melaka
@++ the small2 things..
sume tu kerje. due date pun x lame lagi. tapi aku nak prepare pun cam malas jek. apehal nie beb.
aduhai.
aku terpikir kekadang aku keje keras2 pun bukan leh dpt gaji tinggi.
kekadang tu tertekan gak gaji tidak memenuhi cita, rasa, masa, terkini...
beras naik, harga makanan naik.. wow! aku makan beras import dari luar negara ke??
mane beras2 malaysia??
banyaknye nak pakai duit!! adoi!! motor aku baru tak sampai 1/2 taun overhoul dah mule leaking2.. chet! dah mcm period tak abes2.. mane aku parking ade jer black mark die.. (nasib bek bukan blood mark.. ngee~ )
kete plak, aircond problem.. motor condem la tuh. Argh!!!
Bangun!!!!
Berjalan!!!!
Berlari!!!!
ek ele siput nie masih berjalan lambat lagi ker?
bile mau jalan cepat!
bisness?

No comments: