Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, June 10, 2008

Francserve Guys

Semalam, aku balik shah alam setelah 5 hari outstaion di melaka.. suppose 8 days kat sane, tapi di sebabkan impeller kene balancing, kami sume balik sini..
16/6 nie pergi melaka semula untuk kerja2 memasang balik pump yg telah aku n da geng baraikan.. hoho..
gambar nie baru amek tadi, sempena dpt baju kompeni yg baru lagi stylo gitu.. huhu (sebab aku yg rekemenkan kat soh) poyo..
ape? smart? memang smart pun.. bukan kerana baju semate2, ia di sebabkan orgnye yg kacak2.. hoho..
baru arr rase best sket nak kluar outstation camni ader baju seragam.. kasik siemens respek sket.. hampeh!siemens byk mengular tuh.. tensen gua.. hoho, jadi penyebok plak aku ngan kompeni lain.. sukati die ar nak buat ape.. :p

No comments: