Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, June 25, 2008

Aku suda pulang!

SETELAH aku dan rakan2 kerja di perah tenaga selame seminggu lebey tanpa henti untuk kerja2 condensate pump installation di Panglima Power Powertek, Melaka, aku pun kembali ke shah alam dengan kudrat yg kurasakan sudah tiada..

namun, dengan kekuatan dan semangat yang ada aku tetap berpuas hati dan gembira sepanjang2 aku bekerja di sana.. i got new experience..
ni la antara2 gambar aku disana~


bore gauge ini adalah sama seperti water level.. tetapi, ia lebih precise daripada water level, dimana ia boleh mengambil bacaan sehingga 0.02mm/m.. bermaksud, 20 micron pun yg tidak seimbang atau 90degree level ia akan detect.. hebat!

ek ele, takkan tengok je beb!

hoho, ape yg aku tengah pegang tu adelah air gun 3/4" dgn size 40mm box. berat sey menatang nie.. tapi sgt bagus untuk membuka bolts. very efficient..

lepak2 kat chalet, ader kucin comel.. comel kan? jinak plak tuh.. huhu~

No comments: