Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, August 29, 2008

On leave 1 month..


Die ambil cuti - untuk Sebulan


Dan dia berpesan pd kamu2:
“Selamat tinggal kawan2... jangan sedih..
aku cuti sebulan jer...”

So, di kesempatan ini,
marilah kita mengambil kesempatan ini untuk:
Berpuasa penuh sebulan (bagi yg mampu)
Beramal
Solat Tarawikh
Bertadarus
dan
Mengeluarkan Zakat
Semoga hidup kita diberkati ALLAHsehingga bertemu RAMADHAN yangMENDATANG!!!

Maaf Zahir Batin..

Selamat menyambut Ramadhan...
Berwaspadalah kerana kita akan berjumpa dia lagi di bulan
Syawal

5 comments:

Boyz said...

Selamat ber"ramadhan" kepada kawanku yang sentiasa cool dari dulu...semoga ko makin legam dan naik gaji...hehhehe...mari kite bersama2 mengexcitedkan diri menunggu reply tagged dari Dr khir dan berpuasa dengan penuh kesyukuran...huhuhu... moga tahun ni kite bergembira dengan kejayaan puasa dan bekalan selepas itu...Amin!!

leya said...

selamat berpuasa ben..
sorry ek atas semua salah silap ya.. semoga kite mendapat keberkatan sepanjang kite menunaikan ibadah puasa.. banyakkan sabar ye..

peace V .....

nanti kite shur same ekkk huhuhu

sEapUt "c@ said...

boyz: ehehe.. aku x sabar nak tgk reply dr. khir..

InsyaAllah.. Ameen...

pu3leia: ok, 0-0 ek..
nak sahur same pun ok jerk.. tapi kalau bangun pagi le.. huhu =p

Aku Insan Biasa said...

Selamat berpuase.. aku tau.. pose ko aritu x penoh.. so.. kali ni.. hrp2 penoh la yek.. ahaks... anyway.. thanks la... sbb link ngn blog aku.. aku baru perasan dowh.. tu pon.. yg bgtau kat aku td.. huhuhu..

selamat berpuase..

sEapUt "c@ said...

kawan2 takmo lwan punya la bee,
kawan2 musti link punya..
pose lepas tak penuh 2 ari jerk.. **ops..
pose kali nie penuh la kot =p