Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, January 7, 2009

Belanjawan pertamaku 2009


Yach! aku beli guitar...
last weekend bila aku telah memborinkkan diri di rumah
lepas2 kemas2 umah mandikan cemong
tetiba otakku diselubungi suatu perasaan
ya! perasaan yg sgt burink sbb tade aktiviti di hujung minggu
maka dgn itu, aku keluarlah bagi menyempurnakan hajat aku
hajat ke?? huhu..
mencari2 guitar di sekitar jaya jusco bukit raja tuh..
hampeh! kedai muzik kat situ dah tutup..
lastly, aku beli guitar ini di seksyen 7
ade kedai muzik/jaming
mr arip yg bagitau aku
ape2hal aku suka gitar ini..
mmuah!!
*Lucky 13 (^^,)v hope this year will be my lucky year..
oh yea! hampir lupa.. epi neu yer u all.. sowey agak terlambat sket.. bole ke?? huhu..

4 comments:

Anonymous said...

awak..
mainkan satu lg untuk sy boley?
:)

Boyz said...

wow.....behnye dah g soping!!

@tune® said...

smlm gua ade tgk satu cite pasal pemetik gitar yg ade kt muzium pasal devil ntahla...mmg seswai ngan jiwa lu la..

chucky said...

cube bawak lagu nasyid sekali