Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, March 17, 2011

Hujung Bulan

Hujung bulan nie dah nak kene pindah da.. hmm, pindah lagi... aku rasa baru tak sampai setaun kot aku dok flat usj subang nie setelah di halau (soh kuar sbb umah tu nak jual) oleh tuan umah teres lame aku di seksyen 7 platinum dulu... hmm.. pejam celik pejam celik dah dekat 1/2 taun gak aku dok flat usj subang nie... dapat taraf mastautin utk lengkapkan borang nikah aku ritu pun atas jasa pihak berwajib flat nie.. hehehe..
shut up not shut up (diam x diam *bak kata paijal ismail kat ajl) tinggal lagi kurang sebulan jek aku nak kawen da... so, a lot of things yg akan berubah.. i'll change to the next level of life.. =)
Dah beberapa hujung minggu lepas2 nie aku n tunang n bpk/mak mertua gi tgk2 umah yg bakal aku n future wife duduk n renovate/cat2 ape yg patut.. n this weekend jgak aku pergi umah tu, nak tambah2 ape2 yg patut, siapkan ape yg lom siap... sbb minggu depan dah pindah barang masuk umah tuh, next 2 week plak dah sampai plak perabot2 cavenzi kami.. hehe..
semalam aku bangun lambat g keje, hmm umah skang nie la sgt sbb dekat jek ngan tmpay keje [usj - glenmarie] ... tapi, kalau esok2 dah kawen kang aku bangun lambat g keje camne ek? [sg.buloh - glenmarie]... huhu...