Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, March 20, 2011

week 3

Eh, tetibe week 3? apesai?
Huhu, week 1 n week 2 aku tak sempat nak cite, kalau ade cite pun sesiket2 jek kat bawah nun..

Bukan pe, week 3 nie bermaksud dah minggu ketiga dah aku pergi ulang alik ke umah kami di sg.buloh tu untuk merepair2 n mengecat2 n membuat ape segala yang patut sebelum aku pindah ke umah tu hujung bulan nie..

So de progress nye hingga ke hari ini, sudah aku siapkan sampai ke pasang langsir merah menyala yg tunang aku dah beli siap2 kat ikea... minggu nie actually minggu yg aku keseorangan membuat rumah itu.. huk huk sedey... tunangku balik melaka kampung dia, sbb sepupu dia kawen n nak fitting baju la ape lah katanya... so aku sensorang la minggu nie... walaupun begitu, eceh, byk gak la ku dah wat kat umah tu, maybe dah hampir 80% sedap mata memandang isian rumah itu.. part yg bila dah pasang langsir merah menyala yg panjangnye dari atas syiling sampai ke bawah hampir lantai tu menampakkan keserian dan keserlahan sgt cantik! kewl~ huhu, takdak gambar.. aku lupe bawak kamera.. lol~

lagi, dah siap basuh segala lantai2, pasang tikar n keluarkan segala barang2 yg tak perlu.. maybe minggu depan aku nak order tanah untuk tambak halaman rumah... ratakan kasik cantek, n tanam rumput karpet... euw~ kewl... heheh..

skang, aku sgt exshousted!.. dah kat umah usj.. mengantok! tapi nak anta adik jalot g stesen bas sbb dia nak balik epoh.. hmm... esok ade TEST la plak tu... x study lagi plak nih.. mampuih la ku... ade tak sesape yg leh tolong study kan untuk aku... tolonnnnn... =/

2 comments:

@tune® said...

weh..

bile nikah nye nih?

sEapUt "c@ said...

nikah 15 april, mkn2 16 april.. meh le dtg bwk baby kamu skalik..