Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, September 22, 2011

Kembali


Assalamualaikum

Aku tak tau nak start dari mana, sebab sumenye dah lame tak terupdate, semak samun, bersih sekejap ritu pun sket jek, skang dah makin semak samun sawang2 da..

namun, aku try jugaklah untuk mencoretkan sekeping dua untuk tatapan di kala nanti mungkin ingin mengimbau kembali..

Blog ini sepi dengan tulisan2 dan kedudukan semasa empunya diri. Aku sibuk ke? atau capaian internet yg tidak selalu nak capai di masa semalam dan kelmarin.

Tapi skang nie insyaAllah, capaian internet makin mudah bagiku, isteri dan becoming baby.. (baby leh men internet ke?) =p

Terkejut ke? bagi yg nak terkejut la.. huhu.. tetibe jek cite pasal baby eh? haha.. lom lahir lagi pun.. masih di dalam kadungan ibunye a.k.a my dear lovely wife..

jap, nanti aku sambung lagi.. wife aku dah abes kelas plak, nak g amek die nih...bye2..

gambar kawen kitorang









4 comments:

MiszJamal said...

Memang bersawang gilak!..

Weh! Tahniah aa bakal jadi bapa..

Aku bet, lepas ni post kau penuh ngan gambar baby plak.. eheheh..

kalau takpun, bersawang balik sebab asik main ngan baby jek..

sEapUt "c@ said...

haha.. thanks!

hopely ape yg ko bet tu menjadik kenyataan..

kay_kuzeE said...

da kawen..xjemput kite pon..

eira said...

tahniah