Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, October 20, 2008

cekelat jemeny??

BOoOoosSs aku dah balik dari obe see (jemeny/germany)
Aku berdebar2 nak tgu die sound ape kat aku..
miting² tadi.. last2 die ckp ape..

"sy ade letak cekelat kat dlm freeze tuh.. nanti u all mkn la.."

aik?? bagi cekelat tuh... ekeke..
bos aku ni saspen la..
ke die tgu 2~3 ari lagi baru nak balun aku..
trtrtrtrrrr... cam takooot lagi nih...
ayark!!!

cekelat jemeny..

aku bedal sedap jek..

tapi tade logo halal mesia la.. erk!!

5 comments:

Ney Joe said...

ko dah bersedia dari segi menral fizikal ke ni? dah minum susu banyak2? daya tahan badan?

sEapUt "c@ said...

erk.. jgn ckp camtu doo..
makin cuak aku ni...

*ape2 pun.. cekelat ni sedap.. nyum nyum... =)

@tune® said...

tape...ko bace bismillah..selawat...doa yg cekelat tuh ade logo haal international...

sEapUt "c@ said...

aku rase logo halal international pun cam tade jerk..
ades!!

aminurrashid said...

rasanya dalam hal ni....... ada 3 perkara yang sEapUt harus perhatikan...
1-- Ia nya halal==== sebab sEapUt tak curi, boss bagi...
2-- Ia nya tak halal sekira nya boss sEapUt tak bayar harga cekelat tu...
3-- Ia nya mungkin halal dan mungkin tidak.. (was-was) ni payah nak cakap dah... sebab sEapUt dah balon habis cekelat tu... tak dapek den nak tolong laie dah...