Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, October 11, 2008

Jadilah perokok yg bijak!!

Semalam aku g site kat rawang..

sehari sebelum
*trut trut (ringtone hero's coming)

pemunya henpon: alo! yes monin.. ya Donald (*bukan nama sebenar)
pemanggil: ok, i called Zaid (*juga bukan nama sebenar) and
he said tomorrow we meet there 10.30 ok?
pemunya henpon:
ok2.. no problem..

semalam
*trut trut (ringtone ayat2 cinta)

pemunya henpon: mesti Donald nie pagi2 bg mesej..
rangkaian isi mesej " i'm on da way.. we meet at rawang 10 o'clock, don't late"

dem!! semalam kata kat aku jam 10.30, tetibe pagi nie ckp jam 10 plak.. bg mesej plak da kul 9.20..
mane nye aku sempat nak sampai sane jam 10 nih..

aku sampai rawang 10.15.. nasib ar, bukan aku tak boleh dtg awal.. tapi janji kamu dimana??
eleh, aku sampai2 pun dorang tak start ape2 pun lagi.. atau dorang tak start sbb tunggu aku.. ah..

hurm.. ape lagi la yg korang nak... lama da siot projek nih..
takpela.. just for u my reg customer... i'll serve...

ok.. nvmnd.. forget about dat's..

yg nie lg best...

aku on da way balik shah alam, aku berhenti kat perhentian sg buloh sbb nak isik minyak..
gile!! memang gile!!
bodo kan org tua nie!!


kamon la weh.. pakcik2.. nak kate takleh pk dah tua bangke... walaupun diesel, kalau dah gaye mcm tu isap rokok ingat tak boleh terbakar ke?
kalau dah meletup bukan ko sorang jerk yg mampos.. aku2 skali kojol.. org2 sekitar lagi...
aku pun perokok jugak.. *eh bukan, seaput aku... eh seaput takbley isap rokok..
tapi tolonglah jadik... perokok yg bijak!!!

10 comments:

suya said...

ermmm walopon pacik ni pake mcm army(dah tentu gaye macho) tapi ini adelah bodoh!hahah...mmg ghile berani pakcik ini.

Ney Joe said...

mungkin dia sudah bersedia untuk mati.

chucky said...

hidup pakcik yang nk matiii

sEapUt "c@ said...

yeah! mari2 mengutuk pacik nie beramai2.. ekeke..

aminurrashid said...

aku rasalah... pakcik ni memang perokok yang bijak... korang nak tau sebab apa............
sebab dia tau, yang dia tuang tu adalah minyak diesel... bukan nya minyak petrol.... so dia tau yang diesel ni tak lah sehebat petrol bila berhadapan dengan rokok.. semoga panjang umur pak ciiiikkkk.

sEapUt "c@ said...

hurm.. diesel2 pun kalau tak terbakar, silap2 kene saman sbb merokok d kawasan larangan.. (petrol pump).. erk, rm500 or rm1k..

aminurrashid said...

he eleh....
saman kat petrol pump bukan nya kat diesel pump.....

sEapUt "c@ said...

uish! a'ah ek.. betul gak...

ish.. tabley2..

nie nak tanya sket la..
encik amin nie sedara ke ngan pakcik nie.. betul2 backup nih...

aminurrashid said...

sedara tu......... tak lah
tak de kena mengena langsung...
cuma ...
kalau seaput perati betul2...
flat lori tu.....
nampak takkk....
JCB 6678....

sEapUt "c@ said...

huhuhu... 6678 dah tersadai.. takbley jalan.. tade rotex.. huhu..