Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, October 30, 2008

maafkan aku

Awak..
maafkan saya ea..
bukan saya sengaja nak wat awk camtuh..

bukan sy sengaja nak tinggalkan awk camtuh jerk..
sy tau sy bersalah..
tolong la yea maafkan saya..
bukan selalu pun saya buat sala canie..
nanti2 sy da free sy luangkan la byk masa kat awk k..

malam ni pun saya rasa sekejap je kite leh jumpe..
awak ok ke? tak ok??
duhh!!
tapi saya nak buat cane..
skang saya sgt bz la..
sgt2 sibuk..

kejekejekeje..
conference lagi..
exhibition lagi..
projek..
assignment..
presentation..

study..
final exam..
duuhh!!!

"ok2.. saya janji, hujung minggu depan, (ahad) satu hari satu mlm saya luangkan masa untuk awk k.. yeaaa... promiiiisse..."





thanks tilamku kerana memahami aku..



*sgt penat dan tak bermaya... aku ade bele eye beg mcm caki, atune dan rakan2 yg korang rasa ada jugak la...
*aku perlu bayar segala hutang2 tidur aku!!!!!

8 comments:

inie-chan said...

tilam,cari org len jerk~~~ngeee

Ney Joe said...

sian

@tune® said...

adeh...ko wat pe sebenarnye ngan tilam ko??dulu mase skolah...member aku ckp..tilam derang smua...kekkekeke...xsanggup aku nk tulih...

eye bag tuh simpan sajer..kang da setel smua..qada laa...

pose ko dah ganti lom?kene qada gak kalau ade tertinggal...

chucky said...

hehhehe
aku,walpon busy,tilam aku masih setia abadi

jiwasintetik said...

Cakap je la tilam tu ada lobang ngan lukisan yg "tuuuut" @tune.

Kau punya tilam camtu ker man?

Anonymous said...

man sabau jelaaaa...
wat ebepon ko tetap macho..
tigh in baju tu time presentation...(aku tgk blog ko mase presentation EIS..confident aaa)....
aku..wawawawawawawa....
dari pagi berkampung...uhhh lambatnye nak balik mandi...
-pekzah@opahjelite-

sEapUt "c@ said...

duh!!! sgt penat + tak bermaya...
terasa sengal2 badan dan sengal2 otak...

Planting2 pun oke! =p

miladameilu said...

ape susah...g kje bawak la tilam tu skali.xde la tilam tu mkn hati sorg2.hahaha