Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, December 25, 2008

Sedih ke gembira krismes di opis??

Hahaha hadoi la!
aku kene keje hari2 krismes time2 org sangkut stoking kat pokok ru dgn salji memutih sedap mcm nak di buat ABC sambil2 menunggu pacik tua HOHOHO! santa kloss..

chait!
tadapat aku nak sangkut stoking la camni kalo kene keje..

tapi tadebende nye nak sambut krismes mismes kismes cap kaki ayam nih.. aku bukan kapir, wakpe nak sambut ye idak?


memangle rase cam mat bangla plak bile kene keje time public holiday, tapi dah sememangnye kerje aku melambak, kalau aku nak cuti2 goyang kaki kat rumah memang best, tapi.. esok mau kerah tenaga 2 kali ganda la jwbnye..


tapi kerje time hari2 yg tak biasa atau ganjil2 camnie, tak sume yg merajinkan diri nak g keje.. yg dtg tadi, aku, bos, gan ngan aril jek..

yang seronoknya.. bila bos aku tgk staff die nie cam rajin majin plak keje time org len dok sedap menyedap lepak melepak tido menido kat umah, die pun cam terharu la gitu (mungkin le)..


bos: ah man ar, u nak kentaki ar?
aku: Err... ok2.. bole2 (sambil senyum kambing sumbing)
aku tambah lagi: Err sir, tapi u tanya aril n gan 1st la, sbb gan vegi tak mkn ayam.. dgn harapan tuka le beli prosperty bege ke...
bos: ah gan ar, i wana buy kentaki ar.. i buy u nasik goreng ok lo?
gan: Ok, coeslaw i can eat also..
bos: ah ril ar, u wan kentaki ar?
aril: ok2 (sambil senyum2 pandang kat aku)


hohoho..
ekceli mmg agak biasa bos aku beli kentaki time2 hari pelik camnie..
sebab tu aku tersenyum2 kambing..
tapi apesal aku tak ckp jek aku nak prosperty bege..
huhu... kat area opis aku tade McD masalahnye.. chet!

kalau tau arini bos aku nak blanje kfc, tak payah aku perabih duit mkn kfc semalam.. huh!



aku ngan gan

5 comments:

@tune® said...

duta kfc sudah...

sEapUt "c@ said...

huhu.. tetibe jadik duta kfc bole ke?

Ney Joe said...

maw jugak!

chucky said...

kfc buatkan aku cirit birit

sEapUt "c@ said...

ko punye perot, perot jawa.. tak bley terima makanan barat.. makanan barat camnie tak elok sebenarnye.. tapi kalau free balun jek.. huhu