Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, December 1, 2008

Sorry my dear..

I'm so sorry my dear..
let u alone down there..
never care 'bout u for 2 days..
only thing 'bout me self..
ride with my fren's dear..
ohh i'm so sorry my dear..

now, i lost u
lost u forever n ever
i know the chance u come back is zero
make a police report like nothing
wat they fellow can do
just do nothing
coz u r gone so far
far far away
never come back

i love u my dear
i miss u my dear
i really sad i lost u my dear
what a nice memory with u
izit i can't to forget
just because 1 mistake i've done to u
just not solexi u up..

damn!! sape yg curik moto aku tu memang nak kene bunuh cincang2 ngan aku..

10 comments:

Anonymous said...

ilang moto? Sheyan... Sabau erk! Jom pi parti buih! hihi

eleza737 said...

wakakakaka moto rupenye..
sabar putt sabarr

chucky said...

yeke?
aiseh,
aku doakan semoga org yang curik tu kene AIDS

sEapUt "c@ said...

jamal: sedey.. isk².. parti buih seperti menarik.. uhuu

eleza: ya lor.. sabar je le.. isk²

caki: ya!.. doakan die dpt sume penyakit yg ade kat dunie ni.. huh..

Ney Joe said...

oh,.. sila besaba lebih. mungkin nak dapat yg lebih cool.

@tune® said...

nk ikut bubbles partey!!!!

aiseh...xtayang lg moto kt aku nih..cane leh ilang beb?

Anonymous said...

errkk?
hilang?
pity u

sEapUt "c@ said...

sob sob..

inie-chan said...

eeyyyyuuu....feel sorry for you...mo dpt rezeki len tu..amin~~

sEapUt "c@ said...

insyaAllah.. Ameen!!