Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, December 21, 2008

Rindu sama kamu!

salam mulia buat kalian

aku hilang di halaman rindu
rindu diari aku juga diari kamu
bukan kerna menyombong diri
tapi kerna kegawatan ekonomi

sana sini mereka di berhenti
kompeni cut cost sekarang ni
ekonomi sekarang menjunam lagi
pening kepala di buat ni
jgn esok luse aku pulak yang di berhenti

isnin selasa sampai ahad
hari2 mcm takde had
byk kerje yg nak kene buat
sampai tak sedar arini ahad
kerje kerje kerje tak menyempat nak rehat

aku sebenarnya rindu
rindu sama kamu2
tak rindukah kamu sama aku?
rasa cam nak nangis tak berlagu
aduh!! pilu...

*sob sob

3 comments:

@tune® said...

huish...bersawang da blog mung..

Anonymous said...

awk rindu sape?
hihi

sEapUt "c@ said...

rindu epal,atune,caki,dan sume2 bloggers yg sy kenal.. rindu kamu2.. >:D<